top of page

איך יכול להיות שהיא לא מבינה?

נתתי חוות דעת מעולה לבעלת עסק,

כלומר, ראיתי בבירור מה הבעיה של האתר שלה

ולמה הוא לא מביא לה לקוחות.

אז העברתי לה הצעת מחיר מסבירה ומפורטת

ולפי התשובה שלה, נראה שהיא לא תיקח את ההצעה...

״טפשה״, המחשבה הראשונה שעוברת בי

וכעס מתעורר בי

איך יכול להיות שהיא לא מבינה ?

וקול קטן עולה מבפנים:

״הנה, את רואה... אמרתי לך

אף אחד לא ירצה לעבוד איתך...

את לוקחת יותר מידי כסף

מה את חושבת לעצמך?״

והפחד, היאוש והאשמה מתעוררים...

מה אני עושה לא בסדר?

אני שמה לב למחשבה

מה את חושבת לעצמך?

וכשאני מתבוננת בה אני רואה שהיא כוללת את:

  • מה את חושבת לעצמך כשאת לוקחת מחירים כאלה?

  • את צריכה לבקש מחירים נמוכים

  • אף אחד לא יקח אותך

  • יש כל כך הרבה גרפיקאים בשוק

  • ויש הרבה טובים ומקצועיים שיודעים בדיוק מה הם עושים

ואני חושבת על אבא שלי

שהיה יוצר בנפשו אבל לא היה מסוגל להתמוד עם כסף

וכתב ואסף וארגן ויצר, בלי לבקש אגורה

נוסיף לזה את דעתו על אנשים עשירים

(שאם יש להם כסף, הוא הגיע לבטח על חשבונם על אנשים אחרים)

ותבינו שאולי גם אני בפלונטר כאן...

כשאני מעמיקה פנימה אני רואה שהרבה כסף אומר, מבחינתי,

להיות חזירה...

לא להתחשב באחר...

להיות רודפת בצע...

לנצל אנשים...

היות ו״זה העסק שלי״

אני מבינה שהפלונטר הזה קשור לסיבה

שקשה לי לבקש הרבה כסף ולהרגיש בסדר עם זה

זה משפיע גם על הלקוחות...ואיכשהו

והיות ושיטת ״התמרת מחשבות״

לא ממש עובדת לי

מה אני עושה?

פוצחת בחקירה...


bottom of page