top of page

התחלתי לכתוב בלוג

היום החלטתי להתחיל לכתוב בלוג.

המחשבה הזו כבר עלתה בראשי כמה וכמה פעמים.

אפילו היו פעמים שהתחלתי, בפלטפורמה זו או אחרת, אבל הפסקתי.

נראה איך יהיה הפעם...

ומה הביא אותי להחלטה ולמעשה הזה?

הרצון הפנימי להוציא ולבטא את מה שעובר עלי, את מחשבותי, את תובנותי והעטיפה שלהם כמשהו שיש לו אופי משלו (גם מבחינת תוכן וגם מבחינת מראה).

הבלוג שלי יהיה בנושא - תהליך שעוברת אשה שיוצאת לעצמאות עסקית.

נכון שאני בתוך התהליך הזה כבר הרבה שנים - מתחילה, עושה, מפסיקה ומתחילה שוב - אבל הפעם, אני רוצה ללוות את התהליך בהתבוננות, בכתיבה ובשיתוף.

אני מאמינה שהבלוג הזה יעזור לראות את הדברים ממרחק, כצופה מן הצד ובכך לפגוש את השלווה הפנימית ולעבוד מתוכה בעסק שלי - עיצוב מהלב.

כמעצבת, אנסה ואבדוק, לבטח, מראה כזה ואחר לבלוג, עד שאבחר את האופי שלו. אולי הבלוג, כבר יגיד לי בעצמו... הנה אני...

אשתדל, כמיטב יכולתי, להיות גלויה, ברורה, מדויקת, מפוקסת - גם בשביל שיהיה כיף לקרוא אך במיוחד כדי שיהיה לי מסודר בפנים.

אכתוב על נושאים שונים שאני פוגשת בתור מעצבת גרפית עצמאית:

מחשבות, עבודה עם לקוחות, התמודדות עם אתגרים, ועוד.

היום שבת, 17.12.16 ואני יוצאת למסע חדש. כיף !!!

נראה לאן יקח אותי המסע הזה...

אה...

ולמה קראתי לבלוג - זה העסק שלי ?

ההשראה לשם באה מביירון קייטי, שלמדתי, ועודני לומדת ומתרגלת, את שיטת "העבודה" שהביאה לעולם.

והמשפט הזה אומר ששמה שקורה בעסק שלי - הוא תמיד העסק שלי.

במקום להתעסק במה שאחרים צריכים להיות, או לעשות (שממילא אין לי שום אפשרות לשנות שם משהו...) - אני עסוקה באיך שאני מגיבה לדברים ומה שאני עושה איתם - וזה - העסק שלי.


bottom of page